Pages

Halloweenská soutěž o záložky



Po šesti letech blogování bych řekla, že je na čase, aby se objevila nějaká ta soutěž. Ale nevím, jaký bude mít ohlas, takže je taková zkušební. Pokud se přihlásí hodně lidí, určitě vymyslím další, ale pokud o soutěž zájem nebude, pak nevidím důvod, abych pořádala další, takže uvidím.

Pro koho je soutěž určena?
Pro čtenáře z Česka i Slovenska.

Co je potřeba, aby soutěž proběhla?
Nerada bych, aby se mi do soutěže přihlásili tři lidé. Z toho důvodu jsem se rozhodla, že soutěž proběhne pouze v případě, že se zúčastní min. 10 lidí, aby se mohlo pořádně losovat.

Kolik bude výherců?
S tímhle jsem si dlouho lámala hlavu a nakonec jsem se rozhodla udělat to podle účastníků. Pokud bude tedy 10 až 25 soutěžících, bude jeden výherce. Od 26 do 50 soutěžích budou dva a pokud bude víc jak 50 zájemců, o čemž silně pochybuji, budou výherci tři

Co musíte udělat pro účast?
Vyplnit formulář, což není nic těžkého. Zvlášť, když ve většině otázkách vyplňujete přezdívky. Každý ho může vyplnit jen jednou a do slosování bude zařazen také jen jednou. 

Jak se bude losovat?
Budu losovat z klobouku. Ano myslím to vážně. Podle mě je to víc férovější, než nějaká aplikace, která vybere číslo, jež se odráží od toho kdy jste stihli formulář vyplnit.

O co tedy budeme soutěžit?
Jelikož je to první soutěž, tak je o menší věci, záložky. Původně jsem měla v plánu dát i nějaké od nakladatelství, protože jich mám dost, ale jelikož jsem soutěž vymýšlela dost narychlo, nestihla jsem je najít. Rozhodla jsem se dát do soutěže tedy záložky vlastní výroby. I když vlastní výroby není přesné vyjádření, jelikož některé navrhla Alex z blogu Magne Imaginareum. Tak trochu jsem byla skutečně v časovém presu. Ale nakonec se to nějak podařilo. A jelikož je Halloween jsou v soutěži také Halloweenské záložky, i když ne výlučně.

Výherce si bude moc vybrat z pěti "sad" záložek, které vidíte níže. Jelikož se jedná o záložky vlastní výroby můžu udělat tolik kopií, kolik se mi zachce. Takže pokud budou chtít všichni výherci stejnou sadu není nejmenší problém. Všechny záložky jsou samozřejmě zalaminované, aby se nepoškodily.

 Sada č.1

Sada č.2

Sada č.3

Sada č. 4

Sada č. 5

Do kdy se soutěží?
Soutěží se ode dneška 31. 10. 2017 do 30. 11. 2017. Výherce pak vyhlásím nejpozději do týdne, ale myslím ,že to stihnu už prvního nebo druhého prosince.

Doufám, že jsem na nic nezapomněla. Pokud by bylo nejasné, klidně se ptejte. Ale pokud je všechno jasné a máte o záložky zájem, můžete vyplnit formulář. Nechť vás provází štěstěna.





4 komentáře:

  1. zalozky vypadaji moc pekne, jdu kouknout na formular :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne záložky a je super, že si sa rozhodla urobiť túto súťaž. Ja sa určite zapojím a dúfam, že sa zapojí minimálne tých 10 ľudí, aby súťaž prebehla (samozrejme, ideálne čo najviac :D ). Ja robím súťaže občas a niekedy sa zapojí pár ľudí a niekedy veľa, takže ťa úplne chápem, že si nevedela pôvodne či súťaž robiť alebo nie :-)
    No nič, idem ja na ten formulár :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné záložky, formulář vyplněn :) super soutěž

    OdpovědětVymazat
  4. Záložky jsou krásné =) Nevím, do kdy je časový limit pro vyplnění formuláře, takže to zkusím a uvidím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)